Pàgines

24 d’agost del 2012

Llibres: "Esta noche dime que me quieres"

Hola a tothom un dia mes!:)

Avui us porto l'entrada sobre un llibre que m'he llegit ultimament, "Esta noche dime que me quieres" de Federico Moccia. Personalment no m'agrada com escriu aquest escriptor ni els seus llibres almenys els que em vaig llegir, però ja que aquest llibre me'l van regalar me'l vaig haver de llegir (i un cop més en castellà, no sé perquè però m'agrada mes llegir en castellà).

Aquí us deixo la portada i una mica d'informació:



Títol (com podeu veure): Esta noche dime que me quieres
Escriptor (com podeu veure també): Federico Moccia
Editorial: Planeta
Preu: 18,90€












Sinopsi (en castellà):
Tancredi es uno de los hombres más ricos del mundo. Joven, apuesto y brillante, es incapaz de entregarse al amor por culpa de un terrible incidente ocurrido años atrás. Sofia era una joven promesa del piano, hasta que una estúpida discusión con su novio Andrea cambió su vida para siempre. Alegre y soñadora, decidió aparcar su carrera y sus sueños para cuidar de Andrea, en silla de ruedas tras aquella fatídica noche. Tancredi y Sofia. Dos mundos diferentes, opuestos, como el día y la noche, se verán unidos, al fin, por la lluvia y el destino.


Opinió personal:
La veritat que no se com opinar sobre aquest llibre... Sincerament no m'ha agradat massa, a veure, t'enganxa molt però es que si esteu buscant un llibre sobre infidelitats i sexe aquest us agradaria però es que a mi no m'ha agradat massa per no dir gens. A cada capítol surt alguna cosa de sexe i sempre parlant d'infidelitats i coses així i doncs això no m'agrada. La historia sincerament mes aviat es una tonteria també te els seus punts macos però ves,... això si sempre des de el meu punt de vista... Jo no us el recomano per a res, us gastareu els diners per a no res! De nota un 5 just com a molt. M'esperava més d'aquest llibre...



Espero que us hagi agradat aquesta nova entrada!:)

Maria,


Carpediem.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada