Pàgines

8 d’agost del 2012

DIY: Samarreta tallada

Hola!:)

Avui, torno a obrir una altra nova secció i que espero fer noves entrades sovint, es tracta dels DIY (Do It Yourself, en anglès) que es basa en fer, reparar o millorar coses per un mateix, des de roba fins articles per decorar la casa. Però jo, prefereixo els DIY encarats a samarretes i tot tipus de peces de vestir incloent accessoris. 
Després d'aquesta presentació, us parlaré del que tinc preparat per aquesta entrada. La setmana passada remenant l'armari del meu pare vaig veure una samarreta que em cridava l'atenció per el seu estampat, així doncs vaig pensar en tallar-la i així de pas m'aniria a la mida. I doncs això vaig fer. 

Us explico per sobre que vaig fer:

Primer li vaig tallar les mànigues, i després d'això vaig tallar-li el coll no rodó si no recte com les samarretes bàsiques de tirants (tant a debant com per darrera), deixant com a tirants una franja ampla, que després vaig fer-ne 3 tires petites (per la part de debant i per la de darrera). 
Després vaig fer-ne 4 trenes una de cada banda i vaig ajuntar cada una amb la de darrera. 
Per últim (com que la samarreta m'anava bastant llarga) vaig marcar una franja (per després fer el serrell) dobla per tot el sota de la samarreta (de llarga tant com volia el serrell), després d'això, vaig fer petites tires verticals fins que em va quedar tot el serrell per tota la part de sota de la samarreta. Per acabar, a cada tira del serrell a sota hi vaig fer un nus i vaig tallar la vora de la samarreta.

Espero que ho hagueu entès mes o menys...


I aquí teniu el resultat, us deixo la foto de la samarreta, tal com queda posada de 2 maneres diferents:

Espero que us hagi agradat!:D

Gràcies!


Maria,



Carpediem.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada