Pàgines

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Moda. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Moda. Mostrar tots els missatges

7 de setembre del 2012

DIY; Samarreta amb disseny pintat

Hola a tothom!:D

Avui us porto un altre DIY que vaig fer ahir i que he acabat avui. Es tracta d'una samarreta que ja vaig veure fa temps amb un programa de la TV i que fa pocs dies, pensant en com pintar* una samarreta i decidir-me per fi doncs em va venir al cap.

*Perquè vaig comprar-me pintures tèxtils per fer-me les meves pròpies samarretes i aquesta era la segona que feia i volia tenir una idea clara (la primera també us l'ensenyaré aquí amb un DIY).

I bueno després d'aquest petit incís... La samarreta es una bàsica blanca típica nadadora, després vaig dibuixar el logo típic de les nines "Barbie" i sota amb un altre color "is a bitch" amb majúscules i suposo que totes/tots ja deveu saber que vol dir jajaja No se em va fer gràcia quan la vaig veure. 
Al final de tota l'explicació us deixaré un collage de alguns pasos quan vaig fer la samarreta i així teniu una idea. 


Vaig utilitzar
Des de que començem fins abans de pintar:
  -Una cartolina blanca (un full blanc també us serviria)
  -Llapis
  -Cuter
  -Cinta adhesiva (si en teniu d'aquella de pintor millor perquè no enganxa tant fort)
  -Cartró o papers reutilitzables (per posar dins la samarreta perquè no transpasi la pintura)

En el moment que ja pintem:
  -Pintura tèxtil blanca (jo utilitzo la de: DecoArt-So Soft, 34ml)
  -Pintura tèxtil negra (")
  -Pintura tèxtil vermella (")
  -Pinzell de mig centímetre t'amplada mes o menys (que no sigui gros)
  -Pinzell fi per fer els retocs
  -Platet (per posar la pintura)
  -Got amb una mica d'aigua
  -Drap (per assecar els pinzells)
  -Plantilla de lletres (opcional)

Per finalitzar:
  -Un penjador normal i corrent del armari 
  -Planxa


Passos per fer aquest DIY (es pot substituir per un altre disseny):
1r.- Escollim la samarreta que volem pintar. Seguidament agafem el disseny a la mida que vulguem posar-li a la samarreta imprès amb un full o dibuixat, en cas que no pugueu fer cap de les dues opcions també us queda l'opció de calcar-la. Després de que tinguem ja triat el disseny i posat en un full o cartolina procedirem a retallar-lo i a treure tot el disseny fent que així ens quedi com una espècie de plantilla (es pot retallar amb tisores o be, amb "cuter" que es mes còmode i ràpid).
Al acabar, agafarem la ja plantilla i la col·locarem al lloc on volguem de la samarreta i posant una mica de cinta adhesiva (o cinta adhesiva de pintor) per que al pintar no se'ns mogui. Per últim, posarem un cartró dintre de la samarreta de manera que al pintar no es taqui l'altra part de la samarreta, i preparem tots els materials i eines per pintar. 

2n.- Primerament, agafarem pintura blanca i una mica de vermella i ho barrejarem (al plat) per així obtenir el color rosa pastel. Després, començarem a pintar per sobre de la plantilla però a petits tocs amb el pinzell mes gros perquè no se'n vagi la pintura del lloc, i farem el mateix amb les lletres negres però utilitzant com a plantilla la plantilla de lletres i amb el pinzell petit. Al acabar de pintar-ho, ens esperem a que s'assequi una mica i retirem la plantilla anterior i si hi ha algun error de que se'ns hagi marxat una mica de pintura ho arreglem amb el pinzell fi. 

3r.- Agafem la samarreta que encara no s'ha assecat i la pengem al penjador durant unes hores (a temperatura ambient). Mentre s'asseca el disseny de la samarreta rentem els pinzells perquè no s'assequi la pintura i els faci malbé.
Quan la samarreta ja esta del tot seca, s'ha de passar la planxa per sobre del dibuix (perquè no marxi amb els rentats) però posant damunt un drap sobretot. 

I ja estaria llesta:)!


Per acabar, us deixo aquí el collage:



Espero que us hagi agradat!:)
Gràcies!


Maria,

Carpediem.



2 de juliol del 2012

Moda: Compres de les rebaixes

Hola a totes!:)



Aquest matí he anat de rebaixes i m'he comprat alguna cosa i doncs us ho ensenyaré ara i així si us agrada encara sereu a temps de comprar-ho!:)


Espero que us agradi!


Shorts: Shana (ara costen: 9,99€ abans:14,99€)
Cinturó: Stradivarius (ara costa: 3,99€ abans: 4,95€)

M'encanta com queda junt!*_*


Samarreta: Pull&Bear (ara costa: 7,99€ abans: 12,99€)
Els pantalons son del Stradivarius d'aquesta temporada que ja me'ls vaig comprar una altra vegada..  . Però ara n'hi ha a les botigues també a mi em van costar, 17,95€ però amb rebaixa: 12,99€ així que aprofiteu!:) Ah! I la samarreta no es llarga mes aviat es curta, i no es per ensenyar l'ombro si no que s'ha de portar com a la foto:) 


Pantalons texans: Stradivarius (ara costen: 15,99€ abans: 25,99€)


Anells (van tots junts): Pull&Bear (ara costen: 3,99€ abans: 4,99€)
No m'agrada gens el color que tenen pel meu gust queden una mica (bastant) "xoni" jajaja. Però m'ha agradat la forma... Així que intentaré canviar-los, si em surt bé (que espero que si) doncs faré un DIY de com tornar un accessori d'aquest tipus (xoni jajaja) a normal:)


I per últim:
Samarreta bàsica: Stradivarius (costa: 3,99€ abans: 4,95€)


Apa! I això es tot!:) Espero que us hagi agradat!!

Gràcies. 



Carpediem.















28 de juny del 2012

Moda: Bandanes

Hola a totes!:)

Per fi ja estem de vacances!:D I bueno ara que tindré molt mes temps per fer entrades i tal i doncs almenys cada setmana tindreu una nova entrada:).

La d'avui com diu el títol serà sobre les bandanes.
Suposo que ja sabreu el que son però per les que no ho sapigueu doncs us ho explico, per dir-ho d'alguna manera, son uns mocadors mes petits dels típics que es posen al coll, de forma quadrada o triangular i que es poden utilitzar de diferents maneres.

Com poder utilitzar les bandanes? Aquí ve l'entrada del blog.
Doncs les bandanes enrotllades es poden utilitzar per posar al canell tipus canyellera, també com a diadema amb el cabell al natural o amb un "monyo" o cua i deixant el nus cap a dalt per que es vegi (tipus estil "pin up"), també per exemple si la motxilla teva del institut/cole es d'un sol color i li vols donar un toc personal la pots anusar a l'ansa donant-li unes varies voltes, etc. Només cal una mica d'imaginació..:)

També dir-vos que si no en teniu cap tambe la podeu fer vosaltres mateixes, amb un tros de tela que us agradi (jo per exemple ho vaig fer amb una tela vermella i amb rodones blanques) i només cal que retalleu una forma quadrada i cosir les vores. I així us quedarà una bandana força original.
Si no sabeu o us costa cosir doncs podeu demanar ajuda a la vostra mare/padrina...

I per acabar us deixo aquí una foto de les meves dues bandanes^^


PD. La vermella es la que vaig fer jo, i l'altra me la vaig comprar:)

Espero que us hagi agradat!:)



Carpediem.

16 de març del 2012

Moda: Dr.Martens

Hola a totes!:)

Ultimament tinc moltíssims examens i no tinc temps per publicar ni res però aprofito un moment que tinc per escaquejar-me d'estudiar i us parlaré d'unes sabates que em criden molt l'atencio i que m'agraden bastant, es son de la marca Dr. Martens. I també dir que es la primera entrada referent a la "moda" i tot el que engloba i em fa molta il·lusió:)

Dr. Martens es una marca alemanya de calçat i algunes coses mes, coneguda principalment per les seves típiques sabates estil bota militar, amb la sola cosida amb fil groc (típic de la marca) i amb una sola especial que té una càmera d'aire. Fa uns dissenys molt originals, molt casual i bastant portadors ja que els pots combinar amb molts conjunts i realment m'encanten. L'únic negatiu que tenen es que son cares... A partir d'uns 90-100€ pero realment valen la pena!


I la història:
[Es veu que van ser creades per un doctor alemany que es deia Klaus Märtens. Al 1945, als últims anys de la Segona Guerra Mundial, es va lesionar el turmell esquiant. Märtens es va donar compte de que les seves botes del exèrcit eren massa incomodes per el seu peu ferit i mentre es recuperava, va pensar una millora per les botes i va arribar a la conclusió que necessitaven ser d'un cuir mes flexible i les soles amb aire. Quan la guerra va acabar i alguns alemanys van robar objectes de valor a les seves pròpies ciutats, Märtens va agafar cuir d'una botiga d'un sabater, i, amb aquell cuir es va fabricar unes botes amb les actuals famoses soles amb amortiguació d'aire. Martens no tenia molta sort venent el seu calçat fins que es va retrobar amb un antic amic Dr. Herbert Funck, a Munich al 1947 al qual li va agradar el disseny de bota i es van unir per començar els negocis a diferents ciutats. Poc a poc va anant augmentant els seu públic fins a estar   considerada la venta internacionalment fins a ser comprada la seva patent per R. Griggs Group Ltd. per a poder ser comercialitzat tot el calçat a traves de l'empresa i donant a conèixer mes aquest calçat.  I tot aquest temps s'han anat fent famoses per la seva comoditat, originalitat, disseny,... per arreu del món.]


I aquí us deixo algunes fotos i la pàgina web!:)
Les típiques Dr Martens negres.

Unes Dr. Martens de color xiclet. 

I també unes que m'han cridat l'atenció també al ser d'un estampat bastant original.


I aquí la pàgina web: Clica aquí





Espero que us hagi agradat!

Moltes gràcies!:)








5 de gener del 2012

Moda: Lolita


Hola a tots/es!:)


Avui parlaré sobre un estil que ja tenia pensat parlar-vos-en de fa temps des de que vaig anar per primer cop al Saló del Manga (Barcelona) s'anomena Lolita. 


Lolita és una subcultura de moda originaris del Japó que es basa en la roba de l'època victoriana, així com vestits de l'època rococó, però poc a poc s'ha anant estenent molt més enllà d'aquests dos.
La vestimenta original és d'una faldilla fins als genolls o un vestit amb forma de "Cupcake" sempre acompanyat per les enagües, però també s'hi han agregat altres peces de vestir, que solen ser també les cotilles, les bruses, mitjons alts (pel genoll) o mitges i tocats (per a decorar el cap), i sempre adornat per llaços.

Lolita s'ha convertit en diverses subestils diferents i té una subcultura que està present en moltes parts del mónEncara que l'origen de la moda Lolita no és clar, és probable que aquest moviment comencés a finals del 1970 quan les etiquetes de famosos, entre ells Casa Rosada, la llet i Pretty (més tard conegut com Angelic Pretty) va començar a vendre la roba que podria ser considerada "Lolita" per als estàndards actuals. A la dècada del 1990Lolita era més reconeguda amb bandes com Princess Princess, i altres grups propers a la popularitat en aquell momentAquestes bandes portaven vestits que els aficionats, van començar a adoptar com el seu propi estil. L'estil es va estendre ràpidament des dels seus orígens a la regió de Kansai,i, finalment, va arribar a Tokio, on es va fer popular a través de la cultura juvenil japonesa.

Avui dia, la moda Lolita ha crescut tant en popularitat que es pot trobar fins i tot en els grans magatzems al Japó.


I per finalitzar aquesta entrada us posaré alguns exemples de fotos de dos vestits, dos parells de sabates i un tocat per el cap:
Els dos vestits d'estil clàssic.

Dos tipus de sabates diferents.

I un llaç típic d'aquest estil també per posar-lo com si fos una diadema.






PD: Us adjunto una pàgina per curiositat on venen molta varietat d'aquesta roba:
http://www.milanoo.com/es/c635

Espero que us hagi agradat o si mes no saber mes coses originaries de la cultura oriental!:)




Moltes gràcies:)!


13 de novembre del 2011

Moda: Steampunk

Hola a tots:)


Obro un altre apartat, el de moda, aquest constarà en explicar i parlar sobre diferents estils de vestir poc coneguts al nostre país i, també d'altres temes referents a la moda. Espero que us agradi:)
I començaré parlant del Steampunk.
L' Steampunk es basa en fantasia i ciència ficció. Va originar-se durant el segle XIX, va començar sent representat només en literatura (H.G. Wells i Julio Verne) i poc a poc a anat passant a ser mes un moviment artístic i social. L' steampunk es desenvolupà habitualment en una ambientació on la tecnologia de vapor segueix utilitzant-se durant l'època victoriana a Anglaterra. Tot roda al voltant d'aquells anys.

I acabaré parlant de la manera de vestir tant com amb els nois com amb les noies. 
Els nois tendeixen a portar barrets de copa i tratjes de l'època, sempre guarnits amb rellotges i petits invents sempre amb colors foscos i resaltats amb dorat i negre. I les noies amb vestits llargs i curts de l'època, normalment amb cotilla i tambe amb les mateixes tonalitats de colors que els nois.
Espero que us hagi agradat o si mes no interessat:)

Gràcies.


Us deixo uns exemples:


(Exemple noi: Cantant de Panic! At the disco al videoclip de la cançó "The Ballad of Mona Lisa")

(Exemple noia: vestit llarg)
(Exemple noia: vestit curt)