Pàgines

7 d’agost del 2012

Algunes preguntes i respostes!

Hola un altre cop!:)

Ja fa dies que la Daphne (blogger del blog: http://www.daphnenails.blogspot.com.es/) em va nominar per a respondre algunes preguntes que va plantejar ella i doncs ara les respondré i així de pas em coneixereu millor!^^

Les preguntes (intentaré esplaiar-me una mica):

1. Pel·lícula o llibre? 
Definitivament els llibres. Ja que m'apassiona llegir i a demés de les pel·lícules que he vist que m'he llegit el llibre doncs he preferit mil vegades mes ell llibre ja que et pots imaginar els personatges tu mateix, els llocs,... a demés que sempre t'expliquen més detalls i també pots saber el que pensen alguns dels personatges. 

2. Et pintes les ungles?
Com podeu comprovar per alguna entrada em pinto les ungles. M'agrada molt fer-me dissenys originals pensats per jo, però en època d'exàmens me les acostumo a deixar bastant i ara a l'estiu me les pinto totes d'un color i a vegades també alterno amb deixar-me la ungla del dit anul·lar d'un color diferent a les altres, o posant el craquelat a sobre o el pinta-ungles imantat ja que ara mateix on estic passant l'estiu no tinc tots els meus pinta-ungles nomes 4 o 5... Tot i així, sí, em pinto les ungles.

3. Ets seguidor del meu blog? (si no ho ets i t'agrada, fes-te'n! :D)
Sí, està clar!^^

4. Quina música t'agrada?
M'agrada la música indie, rock, classica (més que res bandes sonores), rap, soul,.. En general aquest tipus tot i que dins de cada estil obviament hi han grups que m'agraden més i d'altres menys.
 

5. Piscina o platja?
Piscina. La platja m'agrada només per anar a passejar per la vora del mar i tal... Em molesta l'arena de la platja quan es queda per tot el cos i a l'estiu la ma de gent que hi ha...

6. T'agrada cuinar?Si, m'agrada bastant, m'agrada cuinar qualsevol cosa i innovar amb els plats sense fer mai el mateix.

7. Què és el que més t'agrada per menjar?
Doncs la veritat que m'agrada tot, pro algunes coses que m'agraden bastant son: seitan amb salsa de roquefort, els formatges (cualsevol), el tofu, el sushi,... 

8. Què creus que hauria de millorar del blog i què hi afegiries(noves entrades, noves seccions,...?
Mm.. Així com esta ara trobo que esta força be! Pot ser canviaria el fons pel meu gust ja que (desde el meu punt de vista) no va molt amb el tema de les ungles i tal.. Pro la resta ja esta perfecte! 


9. Quin és el teu color preferit?
El verd, i després també m'agrada el blau, el fucsia i el groc però els que mes el verd i el fucsia.

10. Poble o ciutat?
Poble per descomptat! Però si pot estar a prop d'una ciutat millor ja que per anar-hi a passar un dia per exemple esta bé, però per viure-hi el poble sense cap dubte.

11. Quina és la teva marca preferida de pinta-ungles?
La millor que he provat es CND, es perfecta! Els pots bastant grandets, el color esta bastant pigmentat i amb una capa casi que n'hi ha prou, duren moltíssim, brillen molt posats i casi que no cal ni brillo,... M'encanta! Tot i que s'ha de dir que són cars per que solen costar uns 16€ cada un...


Bueno, i això es tot! Espero que us hagi agradat!:)
Maria,



Carpediem.

1 comentari:

  1. Hola Maria, jo també tinc un bloc. El meu dilema es, i ja que he vist que tu en una de les preguntes, fas aquesta: ets seguidor/a del meu bloc?
    doncs la meva pregunta és: com puc fer-me seguidora del teu bloc i d'altres?
    (porto ja uns mesos, però vinga a investigar i res de res..!)

    Gràcies,

    Raquel

    ResponElimina