Pàgines

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fotografia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Fotografia. Mostrar tots els missatges

29 d’agost del 2012

Fotografia: Robert Doisneau

Hola a tothom!:)

Avui us faig una entrada curteta sobre fotografia, concretament sobre un fotògraf francès Robert Doisneau (nascut el 14 d'abril de 1912 i mort l'1 d'abril de 1994) i que jo considero que va ser un gran fotògraf. Al 1950 va fer una fotografia que després va tenir molt d'èxit i que potser us sona, s'anomena "El petò" (seguidament us posaré la fotografia).
Totes o moltes de les seves fotografies els hi trobo un significat i m'encanten realment totes. Totes tenen un encant especial.
Per finalitzar us en poso algunes seguidament començant per "El petó (Le baiser)".








Espero que us hagi agradat!:)

Maria,


Carpediem.






18 d’abril del 2012

Fotografia: Cantàbria

Hola a tots/es!:)

Avui obriré un nou apartat sobre algunes fotos que aniré fent ja que m'agrada molt també la fotografia, us ensenyaré varies fotos que vaig fer un dels estius que vaig anar a Cantàbria. Es tant bonic tot allò que us ho he d'ensenyar, així que aquí ho teniu! Espero que us agradi!:)


















Gràcies!:)