Pàgines

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ungles. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ungles. Mostrar tots els missatges

31 d’agost del 2012

Ungles: Disseny verdós

Hola a totes!:)

De nou us porto un nou disseny d'ungles, aquest en aquest cas es de tons verdosos i amb un toc platejat. El vaig fer barrejant diferents colors a la ungla directament. Vaig utilitzar: groc, verd-blau, verd clar i verd fosc par la base i després platejat per fer la ratlla.
Si voleu que us explica mes detalladament com ho he fet demaneu-m'ho i us ho explicaré!:)
Per acabar us deixo aquí la foto del disseny.


Espero que us hagi agradat!:)


Maria,



Carpediem.

12 de juny del 2012

Ungles: Plomes de paó amb brillants

Hola a totes!:)

Després d'un llarg temps de no publicar res, en gran part degut a examens i feina del institut, torno aquí un cop mes! Per fi!:)
I torno amb un nou disseny d'ungles d'aquesta setmana, que simula unes plomes de paó roses damunt una base rosa també, i acabades amb un brillant amb forma de gota i rosa també. Aquí a sota us deixo la foto i després els procediments i el que necessiteu.


Doncs aquí el teniu, com podeu veure totalment rosa (no sé que em va agafar pel rosa ja que no soc molt de rosa, pràcticament quasi gens) vosaltres també podrieu provar de fer-lo amb d'altres colors. I sense allargar-me més començaré:


Necessitareu per fer aquest disseny:

- Pinta-ungles transparent
- Pinta-ungles rosa pastel (que es porta aquesta temporada, tots els colors pastel)
- Pinta-ungles rosa més fort de punta fina
- 10 brillants com els que hi han posats o d'altres formes (podrien ser rodons també)

Procediment de com poder fer-lo:

1r. Aplicarem sobre l'ungla una capa de pinta-ungles transparent per evitar danyar l'ungla més. 
2n. Al veure que ja esta seca, apliquem una capa del pinta-ungles rosa pastel i al assecar-se bé una altra, per acabar de cobrir del tot l'ungla (en el cas de que encara es vegués l'ungla una mica, es podria aplicar una tercera capa però mes fina que les altres).
3r. Abans de que s'assequi l'ultima capa de pinta-ungles, col·loquem el brillant mes o menys on ens agradi mes, preferiblement amb un costat de l'ungla, (si fos el cas de que no tenim brillants d'aquests, es podria fer un punt de la mateixa mida i per exemple en aquest cas podria ser blanc). I pressionem bé i amb cura evitant de fer-ho amb el dit, es podria fer amb un escuradents. 
4rt. Quan estigui tot ben sec, agafarem el pinta-ungles de punta fina (rosa) i imitant la forma d'una ploma de paó anirem dibuixant-ho i fent que s'acabi amb el brillant (o punt). 
5é. Al assecar-se, donarem una altra capa de pinta-ungles transparent per fixar bé el disseny i principalment el brillant.



I això es tot, espero que us hagi agradat!:)
Gràcies!


Carpediem.


28 de març del 2012

Ungles: Ara que ja tenim aquí la primavera.. Dos dissenys de flors!

Hola a totes!:)

Avui us ensenyaré dos dissenys que m'he fet últimament de flors ja que ja som a la primavera..:)
No explicaré detalladament com me'ls he fet però si ho voleu fer només cal que m'ho digueu!
Espero que us agradin!:)

Aquest es el primer, unes flors dibuixades sobre una base groga.

I aquest el segon un disseny mes clàssic amb unes flors tipo "vintage".



Que us hagin agradat i ja sabeu que per qualsevol dubte podeu contactar amb mi:)




Moltes gràcies!

17 de març del 2012

Ungles: Els meus pinta-ungles de pinzell normal

Hola a totes!:)


Avui us ensenyaré tots els meus pinta-ungles que tinc de pinzell normal ja que aviat faré una altra entrada però amb els pinzells de punta fina que tinc i us diré com em funcionen a mi, on els he comprat i tot això, espero que us serveixi!


5ml
[taronja nº 261, groc nº 331 i vermell nº 431]
 Començo per aquests que son de la marca Basic del Schlecker i costen 0,99€, els pinta-ungles mes barats que he vist fins ara, però això si, s'ha de dir que abans d'aplicar aquest pinta-ungles, va molt millor aplicar una pre-base que podria ser perfectament un pinta-ungles transparent dels que utilitzem per l'acabat, o un especial per base, en el cas que no li posem a l'endemà almenys al meu cas, el pinta-ungles marxa.

8ml

[blanc, rosa i beig]
D'aquests no us en puc dir res del preu ja que me'ls van regalar. Crec que me'ls van comprar amb una perfumeria. Son els que utilitzo per la manicura i em van genial. No sé la marca tampoc per que al pot no hi diu... No en se massa cosa d'aquests tret de que m'encanten com em van.


68ml
[Super shiney nº 3, marca Creative]
D'aquest dir-vos-en que m'encanta com tots els d'aquesta marca (Creative, com diu sota de la imatge). Aquest serveix per l'acabat per donar el "brillo" i sobre el preu doncs deu rondar per els 16€, bastant car però dona bons resultats i a demés te molt producte (68ml) i dura un munt ja que fa uns 2 anys quasi que l'utilitzo i mireu tot el que em queda.. Un 10! Res a comparar amb els que he provat.


10ml
[groc nº17, taronja nº18, rosa/fucsia nº15 i blau marí nº21]
Aquests me'ls vaig comprar a la botiga de roba i complements que es diu Shana i em van costar 1,99€ bastant barats també. De la calitat, dir que el color dura uns 4 dies però has de fer 2 o 3 passades per que el color quedi i a poder ser posar capa base i d'acabat. No son dels millors però per anar tirant ja estan be. 


9ml
[verd clar nº(no hi diu), verd poma nº520, blanc nºC71 i gris pedra nºF47]

 
9ml
[rosa pal/salmó nº (no hi diu), malva nºD16, blau cel nº4BG i blau 307]
Aquests me'ls vaig comprar al Claire's i em van costar 2,95€ cada un i pel petits que son tampoc trobo que estiguin be de preu... Sobre com van i tal dir que s'han de fer 2 passades, com a mínim per que no es claregi la ungla i a mi no se si es per que alguns m'han sortit defectuosos o algo però n'hi han que em duren mes que d'altres. Si poses la capa transparent al final duren més i si després no fregues ni toques molta estona l'aigua i tal duren però a la mínima que per exemple fregues els plats doncs marxa una mica. 
Cosa positiva, aquesta botiga te una gran varietat de tonalitats i en pots trobar de tots colors.

5,5ml
[taronja nº19 marca: Deborah]
Va bastant bé, el vaig comprar amb una botiga que venen cosmètics i tal i em va costar 5€ i dura bastant.


14ml
[ultra shine nº020 marca: crisnail]
Aquest pinta-ungles transparent em va molt bé però no en puc dir res mes a part d'això i de les dades que he posat abans ja que es de ma mare i no se on el va comprar.


Aquests son d'una botiga les típiques de xinos. Em van costar 1€ cada un i van fatal per que dure super poc.

9,8ml 
[negre: nº541 marró clar/beig: nº530 vermell clar: nº525 vermell no tant clar: nº 527]
9,8ml 
[groc: nº543 lila: nº536 rosa pal: nº565 fucsia: nº (no el se per que vaig treure la pegatina on hi deia)]
Aquests son els millors que he probat, són de marca Creative i valen uns 16€ no puc dir on els compro ja que els compra ma mare ja que es perruquera. Duren moltíssim i casi que amb una passada ja en tens prou, son genials tot i que son cars. Ah! I per cert, aquesta marca es de la que us en vaig parlar ja fa temps de les ungles Shellac, son pinta-ungles de la mateixa marca. 


I fins aquí tots els meus pinta-ungles de pinzell normal, proximament parlare de tots els que tinc de punta fina. Espero que us hagi agradat!:)

Moltes gràcies!:)






16 de febrer del 2012

Ungles: Manicura Francesa "diferent"

Hola a tots/es!:)


Avui us ensenyaré l'últim disseny que m'he fet, es el que hi ha a continuació.
Us agrada? Doncs si voleu saber-ne mes seguiu llegint:)


Es compon d'una senzilla manicura francesa amb dos ratlles mes de dos colors diferents. 
Si voleu saber com ho he fet aquí us deixo els passos ja que en d'altres dissenys no ho he explicat molt detalladament i ja he rebut algun correu per preguntar-me com em faig algun dels meus dissenys:

Pinta-ungles a utilitzar:
Pinta-ungles base (rosa clar) de la manicura francesa
Pinta-ungles blanc (punta normal o fina, la que tinguem,
si ten tenim de les dues maneres recomano utilitzar la fina)
Pinta-ungles negre (")
Pinta-ungles de color or (")
Pinta-ungles transparent d'acabat

1.- Primer si volem ens podem llimar les ungles de la forma que vulguem (mes rodona o mes quadrada) si no doncs ens saltem aquest pas i anem al següent; ens hem d'aplicar dos capes o les que creguem necessàries de el pinta-ungles de base de la manicura francesa (rosa molt clar), segons si volem que es vegi mes l'ungla o menys i deixem que s'assequi bé.

2.- Lo següent que hem de fer es amb l'ajuda d'unes enganxines que ja venen exprés per fer la manicura francesa o simplement amb el mateix pinzell ample (o fi) del pinta-ungles com faig jo, pintem la part de l'ungla que se'n diu vora lliure de color blanc. Deixem que s'assequi.

3.- El tercer pas es compon per fer damunt de la línia que posterior-ment hem fet blanca, fer-ne una damunt tocant a la blanca de color negre (amb el pinta-ungles de punta ampla o normal si no en tenim de punta fina).

4.- I el penúltim pas serà fer una altra línia com hem fet amb la negra, del color que vulguem que jo he utilitzat el pinta-ungles de color or que li dóna un toc diferent i que crec que combina perfectament amb el negre i el blanc.

5.- I per últim deixem que s'assequi tot bé i a sobre li posem una capa de pinta-ungles transparent. 


Espero que us hagi agradat!:)

PD. Per cualsevol comentari/aportació/opinió/dubte no dubteu en enviar-me un correu a: mjob96@gmail.com



Moltes gràcies!:)

4 de gener del 2012

Ungles: 4 diferents dissenys

Hola a tots/es!:)

Avui us ensenyaré 4 nous dissenys d'ungles:)
Espero que us agradin.

El primer:
Es compon per una base blanca amb un cor vermell dibuixat, i després amb tot
de ralles a sobre amb negre que donen un punt d'originalitat.

El segon:
Un senzill disseny de nadal, utilitzant com a base la manicura francesa, fent que tot junt doni
forma al barret del Pare Noel.

El tercer:
La manicura francesa amb un senzill detall (utilitzant una enganxina per a ungles
i segellant-la amb una capa de   pinta-ungles transparent).
Dóna un toc diferent amb aquesta manicura. 

El quart:
I l'últim disseny podria ser perfectament un disseny nadalenc, 
semblant als típics caramels llargs en forma de bastons.
S'aconsegueix aplicant de base el vermell, després fent unes senzilles línies blanques en diagonal,
 i aplicant finalment una capa de pinta-ungles transparents amb purpurina.

I això es tot per avui:)


Moltes gràcies!^^

25 de desembre del 2011

Ungles: Dos dissenys nous

Hola a tots/es!:)

Ja feia dies que no publicava res degut als exàmens en general (perdoneu), per això crec que ja toca publicar alguna cosa!:) 
Ara que he tingut una mica mes de temps, aquests dies m'he fet dos dissenys nous d'ungles, aquí us els deixo i us explico breument el procediment:) 

Aquestes son les primeres, un simple disseny d'ungles basades amb el Rudolf:)
Primer, s'aplica la base marró claret, tot seguit amb un tros d'esponja sucada amb pinta-ungles blanc es taca una mica la base marró i es deixa assecar bé. Després amb un retolador negre que es com un pinta-ungles, que el podeu adquirir al Claire's (es diu, nail dessign pen) es dibuixen  les banyes i per últim, un punt vermell per fer de nas amb una mica de blanc a sobre, i per donar un millor acabat, una capa de pinta-ungles transparent brillant.

I el segon disseny que us ensenyo és aquest, un disseny ambientat amb el plomatge dels paons.
I el procediment es aquest: Primer aplicar la base del color verd fosc, i tot seguit, quan s'hagi assecat pintar amb dorat unes rodones distribuïdes mes o menys de la mateixa manera que a la foto. Després a dins, amb un  pinta-ungles blau-verd, s'hi pinta una rodoneta mes petita que l'anterior a sobre de la dorada.
Quan s'hagi assecat bé, a dintre de la última rodona que haguem pintat (la blau-verda) en pintarem l'última, la de color blau fort, i per donar un millor acabat, una capa amb el pinta-ungles transparent brillant:)

Espero que us hagi agradat:)
Moltes gracies!^^

15 de novembre del 2011

Ungles: Shellac

Hola a tots/es!:)

Avui he fet el curs d'ungles Shellac per tant, ja us en puc parlar correctament no des de el punt de una professional (està clar.. per que no ho sóc) però si que en sé bastant informació:)

Shellac és una nova categoria de producte inventada per la casa CND de pinta-ungles i d'altres productes per a ungles, mans i peus. S'aplica com un esmalt normal l'únic que seguint una sèrie de passos diferents a lo que estem acostumades a veure i de diferent manera.
Pot ser que us pregunteu: "I que tenen de diferent els productes Shellac dels pinta-ungles normals?", doncs be, us responc.. aquests duren fins a 14 dies tenint la mateixa brillantor que des de el primer dia, si que s'han de seguir una sèrie de processos que fan que es trigui mes temps a fer una manicura amb Shellac però es que el resultat es increïble i no es danya tant com la manicura normal, es molt mes resistent, encara que toquis "quitaesmalte" segueix intacte (es necessiten uns altres productes diferents per treure-ho), tampoc es notaria res si ens fesam una petita rascada a la ungla i el producte també seguiria intacte. 
També protegeix l'ungla sense fer-la malbé, ja que no es necessita llimar-la només una mica la punta per retocar una mica la forma, però no es fa malbé ja que no li traiem capes a la ungla, simplement retoquem la vora.

Es necessita una làmpada UV i uns productes especials i això vol dir que fer fer-nos aquesta manicura hauriem d'anar amb un saló on tinguessin aquest producte i per acabar, us deixaré unes pagines web on podeu consultar informació sobre el producte per si us interessa:) Si no, per qualsevol dubte a la dreta està el meu correu electrònic i em podeu consultar, opinar o qualsevol dubte o cosa sobre el que necessiteu:) 

Gràcies:) 


PD: Les webs: 
1ra web per consultar sobre la marca i aquest producte en concret:
2na web per saber si per la vostra zona hi ha algun saló on ho faci:
Ah! i per preus també m'ho podeu preguntar, segons en quin saló pot variar una mica però rondaria per el que us dire;)


I per finalitzar del tot us poso dos fotos:
Productes Shellac, alguns dels pinta-ungles


I doncs be, avui me les he fetes amb aquests productes, a la foto no
es nota pràcticament cap diferència, evidentment no és el mateix que al real.
Però ara jo que ho he provat, ja us en explicaré l'experciencia dintre d'uns dies:)

Moltes gràcies:)




PRÒXIMAMENT.. PARLARÉ D'ALGUNS LLIBRES QUE M'HAN ENTUSIASMAT RECENTMENT;)

12 de novembre del 2011

Ungles: Presentació

Hola:)!
Doncs, res, com he dit a dalt a la presentació m'encanta el tema de les ungles, fa un any vaig començar a pintar-me-les i poc a poc n'he anat aprenent jo sola.
D'aquí poc aniré amb algun curset de les ungles "Shellac" ja us informaré un altre dia sobre això;)

Ara us deixo algunes ungles que m'he fet, espero que us agradin:)!


Gràcies.

El signe de la pau.

Núvols.

Maria,

Carpediem.