Pàgines

28 de juny del 2012

Moda: Bandanes

Hola a totes!:)

Per fi ja estem de vacances!:D I bueno ara que tindré molt mes temps per fer entrades i tal i doncs almenys cada setmana tindreu una nova entrada:).

La d'avui com diu el títol serà sobre les bandanes.
Suposo que ja sabreu el que son però per les que no ho sapigueu doncs us ho explico, per dir-ho d'alguna manera, son uns mocadors mes petits dels típics que es posen al coll, de forma quadrada o triangular i que es poden utilitzar de diferents maneres.

Com poder utilitzar les bandanes? Aquí ve l'entrada del blog.
Doncs les bandanes enrotllades es poden utilitzar per posar al canell tipus canyellera, també com a diadema amb el cabell al natural o amb un "monyo" o cua i deixant el nus cap a dalt per que es vegi (tipus estil "pin up"), també per exemple si la motxilla teva del institut/cole es d'un sol color i li vols donar un toc personal la pots anusar a l'ansa donant-li unes varies voltes, etc. Només cal una mica d'imaginació..:)

També dir-vos que si no en teniu cap tambe la podeu fer vosaltres mateixes, amb un tros de tela que us agradi (jo per exemple ho vaig fer amb una tela vermella i amb rodones blanques) i només cal que retalleu una forma quadrada i cosir les vores. I així us quedarà una bandana força original.
Si no sabeu o us costa cosir doncs podeu demanar ajuda a la vostra mare/padrina...

I per acabar us deixo aquí una foto de les meves dues bandanes^^


PD. La vermella es la que vaig fer jo, i l'altra me la vaig comprar:)

Espero que us hagi agradat!:)



Carpediem.

20 de juny del 2012

Escrits: Una vida desde un punto de vista poco común

Hola a tothom!:)

Avui faré una entrada curteta, us deixo aquí l'últim escrit que he fet en castellà, espero que us agradi!:)

"Desde que me pintaron en medio de esta calle transitada y visitada de Barcelona, que no me he vuelto a mover de aquí. Sé que mi vida empezó y morirá aquí. Puede parecer aburrida, porque sí, un día de mi vida es así: Me despierto al primer rayo  de sol que aparece en el cielo dando la salida del nuevo día y, desde este momento hasta que ya empieza el crepúsculo, observo. Sólo observo, gente cansada ya de su vida y que se va de compres para ahogar sus penes, otros trajeados que se muestran estrictos y serios por su Trabajo, los típicos estudiantes jóvenes que siempre van con las prisas de no llegar tarde a la universidad, la gente discapacitada normalmente tratados por alguna gente como inferiores pero llenos de ganes de vivir, el señor del quiosco puntual cada día para ofrecer el primer periódico  a la gente interesada por las recientes noticias del mundo,… No sólo observo la gente, pero es lo que más me gusta y lo que hago más en todo el día si no es mirar los dependientes y dependientas de los trabajos, los coches, el movimiento de los árboles provocado por el suave viento y acompañados por la dulce melodía de los pájaros,…  Mi vida me encanta, todo y que no exista la amistad ni el amor, ya que en mi vida es imposible y esto me entristece."

[Per si no acabeu de esbrinar de quina "vida" es tracta, doncs es d'un pas de peatons..]

Gràcies!:)


Maria,



Carpediem
 .




12 de juny del 2012

Ungles: Plomes de paó amb brillants

Hola a totes!:)

Després d'un llarg temps de no publicar res, en gran part degut a examens i feina del institut, torno aquí un cop mes! Per fi!:)
I torno amb un nou disseny d'ungles d'aquesta setmana, que simula unes plomes de paó roses damunt una base rosa també, i acabades amb un brillant amb forma de gota i rosa també. Aquí a sota us deixo la foto i després els procediments i el que necessiteu.


Doncs aquí el teniu, com podeu veure totalment rosa (no sé que em va agafar pel rosa ja que no soc molt de rosa, pràcticament quasi gens) vosaltres també podrieu provar de fer-lo amb d'altres colors. I sense allargar-me més començaré:


Necessitareu per fer aquest disseny:

- Pinta-ungles transparent
- Pinta-ungles rosa pastel (que es porta aquesta temporada, tots els colors pastel)
- Pinta-ungles rosa més fort de punta fina
- 10 brillants com els que hi han posats o d'altres formes (podrien ser rodons també)

Procediment de com poder fer-lo:

1r. Aplicarem sobre l'ungla una capa de pinta-ungles transparent per evitar danyar l'ungla més. 
2n. Al veure que ja esta seca, apliquem una capa del pinta-ungles rosa pastel i al assecar-se bé una altra, per acabar de cobrir del tot l'ungla (en el cas de que encara es vegués l'ungla una mica, es podria aplicar una tercera capa però mes fina que les altres).
3r. Abans de que s'assequi l'ultima capa de pinta-ungles, col·loquem el brillant mes o menys on ens agradi mes, preferiblement amb un costat de l'ungla, (si fos el cas de que no tenim brillants d'aquests, es podria fer un punt de la mateixa mida i per exemple en aquest cas podria ser blanc). I pressionem bé i amb cura evitant de fer-ho amb el dit, es podria fer amb un escuradents. 
4rt. Quan estigui tot ben sec, agafarem el pinta-ungles de punta fina (rosa) i imitant la forma d'una ploma de paó anirem dibuixant-ho i fent que s'acabi amb el brillant (o punt). 
5é. Al assecar-se, donarem una altra capa de pinta-ungles transparent per fixar bé el disseny i principalment el brillant.



I això es tot, espero que us hagi agradat!:)
Gràcies!


Carpediem.


18 d’abril del 2012

Fotografia: Cantàbria

Hola a tots/es!:)

Avui obriré un nou apartat sobre algunes fotos que aniré fent ja que m'agrada molt també la fotografia, us ensenyaré varies fotos que vaig fer un dels estius que vaig anar a Cantàbria. Es tant bonic tot allò que us ho he d'ensenyar, així que aquí ho teniu! Espero que us agradi!:)


















Gràcies!:)



28 de març del 2012

Ungles: Ara que ja tenim aquí la primavera.. Dos dissenys de flors!

Hola a totes!:)

Avui us ensenyaré dos dissenys que m'he fet últimament de flors ja que ja som a la primavera..:)
No explicaré detalladament com me'ls he fet però si ho voleu fer només cal que m'ho digueu!
Espero que us agradin!:)

Aquest es el primer, unes flors dibuixades sobre una base groga.

I aquest el segon un disseny mes clàssic amb unes flors tipo "vintage".



Que us hagin agradat i ja sabeu que per qualsevol dubte podeu contactar amb mi:)




Moltes gràcies!

17 de març del 2012

Ungles: Els meus pinta-ungles de pinzell normal

Hola a totes!:)


Avui us ensenyaré tots els meus pinta-ungles que tinc de pinzell normal ja que aviat faré una altra entrada però amb els pinzells de punta fina que tinc i us diré com em funcionen a mi, on els he comprat i tot això, espero que us serveixi!


5ml
[taronja nº 261, groc nº 331 i vermell nº 431]
 Començo per aquests que son de la marca Basic del Schlecker i costen 0,99€, els pinta-ungles mes barats que he vist fins ara, però això si, s'ha de dir que abans d'aplicar aquest pinta-ungles, va molt millor aplicar una pre-base que podria ser perfectament un pinta-ungles transparent dels que utilitzem per l'acabat, o un especial per base, en el cas que no li posem a l'endemà almenys al meu cas, el pinta-ungles marxa.

8ml

[blanc, rosa i beig]
D'aquests no us en puc dir res del preu ja que me'ls van regalar. Crec que me'ls van comprar amb una perfumeria. Son els que utilitzo per la manicura i em van genial. No sé la marca tampoc per que al pot no hi diu... No en se massa cosa d'aquests tret de que m'encanten com em van.


68ml
[Super shiney nº 3, marca Creative]
D'aquest dir-vos-en que m'encanta com tots els d'aquesta marca (Creative, com diu sota de la imatge). Aquest serveix per l'acabat per donar el "brillo" i sobre el preu doncs deu rondar per els 16€, bastant car però dona bons resultats i a demés te molt producte (68ml) i dura un munt ja que fa uns 2 anys quasi que l'utilitzo i mireu tot el que em queda.. Un 10! Res a comparar amb els que he provat.


10ml
[groc nº17, taronja nº18, rosa/fucsia nº15 i blau marí nº21]
Aquests me'ls vaig comprar a la botiga de roba i complements que es diu Shana i em van costar 1,99€ bastant barats també. De la calitat, dir que el color dura uns 4 dies però has de fer 2 o 3 passades per que el color quedi i a poder ser posar capa base i d'acabat. No son dels millors però per anar tirant ja estan be. 


9ml
[verd clar nº(no hi diu), verd poma nº520, blanc nºC71 i gris pedra nºF47]

 
9ml
[rosa pal/salmó nº (no hi diu), malva nºD16, blau cel nº4BG i blau 307]
Aquests me'ls vaig comprar al Claire's i em van costar 2,95€ cada un i pel petits que son tampoc trobo que estiguin be de preu... Sobre com van i tal dir que s'han de fer 2 passades, com a mínim per que no es claregi la ungla i a mi no se si es per que alguns m'han sortit defectuosos o algo però n'hi han que em duren mes que d'altres. Si poses la capa transparent al final duren més i si després no fregues ni toques molta estona l'aigua i tal duren però a la mínima que per exemple fregues els plats doncs marxa una mica. 
Cosa positiva, aquesta botiga te una gran varietat de tonalitats i en pots trobar de tots colors.

5,5ml
[taronja nº19 marca: Deborah]
Va bastant bé, el vaig comprar amb una botiga que venen cosmètics i tal i em va costar 5€ i dura bastant.


14ml
[ultra shine nº020 marca: crisnail]
Aquest pinta-ungles transparent em va molt bé però no en puc dir res mes a part d'això i de les dades que he posat abans ja que es de ma mare i no se on el va comprar.


Aquests son d'una botiga les típiques de xinos. Em van costar 1€ cada un i van fatal per que dure super poc.

9,8ml 
[negre: nº541 marró clar/beig: nº530 vermell clar: nº525 vermell no tant clar: nº 527]
9,8ml 
[groc: nº543 lila: nº536 rosa pal: nº565 fucsia: nº (no el se per que vaig treure la pegatina on hi deia)]
Aquests son els millors que he probat, són de marca Creative i valen uns 16€ no puc dir on els compro ja que els compra ma mare ja que es perruquera. Duren moltíssim i casi que amb una passada ja en tens prou, son genials tot i que son cars. Ah! I per cert, aquesta marca es de la que us en vaig parlar ja fa temps de les ungles Shellac, son pinta-ungles de la mateixa marca. 


I fins aquí tots els meus pinta-ungles de pinzell normal, proximament parlare de tots els que tinc de punta fina. Espero que us hagi agradat!:)

Moltes gràcies!:)






16 de març del 2012

Moda: Dr.Martens

Hola a totes!:)

Ultimament tinc moltíssims examens i no tinc temps per publicar ni res però aprofito un moment que tinc per escaquejar-me d'estudiar i us parlaré d'unes sabates que em criden molt l'atencio i que m'agraden bastant, es son de la marca Dr. Martens. I també dir que es la primera entrada referent a la "moda" i tot el que engloba i em fa molta il·lusió:)

Dr. Martens es una marca alemanya de calçat i algunes coses mes, coneguda principalment per les seves típiques sabates estil bota militar, amb la sola cosida amb fil groc (típic de la marca) i amb una sola especial que té una càmera d'aire. Fa uns dissenys molt originals, molt casual i bastant portadors ja que els pots combinar amb molts conjunts i realment m'encanten. L'únic negatiu que tenen es que son cares... A partir d'uns 90-100€ pero realment valen la pena!


I la història:
[Es veu que van ser creades per un doctor alemany que es deia Klaus Märtens. Al 1945, als últims anys de la Segona Guerra Mundial, es va lesionar el turmell esquiant. Märtens es va donar compte de que les seves botes del exèrcit eren massa incomodes per el seu peu ferit i mentre es recuperava, va pensar una millora per les botes i va arribar a la conclusió que necessitaven ser d'un cuir mes flexible i les soles amb aire. Quan la guerra va acabar i alguns alemanys van robar objectes de valor a les seves pròpies ciutats, Märtens va agafar cuir d'una botiga d'un sabater, i, amb aquell cuir es va fabricar unes botes amb les actuals famoses soles amb amortiguació d'aire. Martens no tenia molta sort venent el seu calçat fins que es va retrobar amb un antic amic Dr. Herbert Funck, a Munich al 1947 al qual li va agradar el disseny de bota i es van unir per començar els negocis a diferents ciutats. Poc a poc va anant augmentant els seu públic fins a estar   considerada la venta internacionalment fins a ser comprada la seva patent per R. Griggs Group Ltd. per a poder ser comercialitzat tot el calçat a traves de l'empresa i donant a conèixer mes aquest calçat.  I tot aquest temps s'han anat fent famoses per la seva comoditat, originalitat, disseny,... per arreu del món.]


I aquí us deixo algunes fotos i la pàgina web!:)
Les típiques Dr Martens negres.

Unes Dr. Martens de color xiclet. 

I també unes que m'han cridat l'atenció també al ser d'un estampat bastant original.


I aquí la pàgina web: Clica aquí





Espero que us hagi agradat!

Moltes gràcies!:)








8 de març del 2012

Dies a destacar: Dia Internacional de la Dona Treballadora

Hola a tots/es!:))


Ja feia uns dies que no publicava res ja que he estat una mica ocupada i tal.. Així que avui al ser 8 de març i escaient amb el meu aniversari m'he decidit a publicar sobre el Dia Internacional de la Dona Treballadora. Una publicació realment especial del qual aquest dia commemora totes aquelles dones que van patir tant per la igualtat del nostre gènere.
Per no enrotllar-me molt i que es faci pesat no explicaré tota l'historia d'aquest dia, ja que molts/es de vosaltres segurament que ja sabreu mes o menys per que va començar tot això, i només posaré un petit text que m'ha agradat força sobre una feminista anomenada Margaret Sanger.

I diu així:
"La mujer no necesita realizar la tarea del hombre. La mujer no precisa pensar
como piensa un hombre... Su misión no es promover el espíritu masculino,
sino expresar el femenino; no consiste en conservar un mundo creado por el hombre, sino en lograr un mundo humano, infundiendo en todas sus actividades el elemento femenino
."
 


I per acabar, dir que dono gràcies a la vida per donar-me l'oportunitat de ser dona, i agrair de tot cor a totes aquelles dones que van lluitar per d'igualtat de la dona i també a les que segueixen lluitant per el mateix ja que encara queda molt per aconseguir en aquest món referent a aquest tema. I espero que vosaltres penseu el mateix!:)

Apa, espero que us hagi agradat aquesta petita publicació:) I tot seguit us deixo l'enllaç d'un video!:)




Moltes gràcies!:)


16 de febrer del 2012

Ungles: Manicura Francesa "diferent"

Hola a tots/es!:)


Avui us ensenyaré l'últim disseny que m'he fet, es el que hi ha a continuació.
Us agrada? Doncs si voleu saber-ne mes seguiu llegint:)


Es compon d'una senzilla manicura francesa amb dos ratlles mes de dos colors diferents. 
Si voleu saber com ho he fet aquí us deixo els passos ja que en d'altres dissenys no ho he explicat molt detalladament i ja he rebut algun correu per preguntar-me com em faig algun dels meus dissenys:

Pinta-ungles a utilitzar:
Pinta-ungles base (rosa clar) de la manicura francesa
Pinta-ungles blanc (punta normal o fina, la que tinguem,
si ten tenim de les dues maneres recomano utilitzar la fina)
Pinta-ungles negre (")
Pinta-ungles de color or (")
Pinta-ungles transparent d'acabat

1.- Primer si volem ens podem llimar les ungles de la forma que vulguem (mes rodona o mes quadrada) si no doncs ens saltem aquest pas i anem al següent; ens hem d'aplicar dos capes o les que creguem necessàries de el pinta-ungles de base de la manicura francesa (rosa molt clar), segons si volem que es vegi mes l'ungla o menys i deixem que s'assequi bé.

2.- Lo següent que hem de fer es amb l'ajuda d'unes enganxines que ja venen exprés per fer la manicura francesa o simplement amb el mateix pinzell ample (o fi) del pinta-ungles com faig jo, pintem la part de l'ungla que se'n diu vora lliure de color blanc. Deixem que s'assequi.

3.- El tercer pas es compon per fer damunt de la línia que posterior-ment hem fet blanca, fer-ne una damunt tocant a la blanca de color negre (amb el pinta-ungles de punta ampla o normal si no en tenim de punta fina).

4.- I el penúltim pas serà fer una altra línia com hem fet amb la negra, del color que vulguem que jo he utilitzat el pinta-ungles de color or que li dóna un toc diferent i que crec que combina perfectament amb el negre i el blanc.

5.- I per últim deixem que s'assequi tot bé i a sobre li posem una capa de pinta-ungles transparent. 


Espero que us hagi agradat!:)

PD. Per cualsevol comentari/aportació/opinió/dubte no dubteu en enviar-me un correu a: mjob96@gmail.com



Moltes gràcies!:)

15 de febrer del 2012

Música: Indie Pop

Hola a tots/es!:)

Ja feia dies i dies que no publicava res degut a falta de temps lliure, i la veritat que això no m'agrada de passar tant temps sense publicar res, ja que sembla que l'hagi abandonat, però no! Així que quan he tingut un moment he pensat d'altres idees de coses que publicar.. I doncs començo, avui parlaré de la música "indie pop" que la veritat que em crida l'atenció juntament amb d'altres altres que  poc a poc ja n'aniré parlant.

Què és l'indie pop?
L' indie pop pot considerar-se com a subgènere de l' indie rock. Altres vegades els termes s'usen per indicar una divisió entre pop i rock dins de l'escena "indie". L' indie pop és la música pop que es mou fora dels límits. Altres vegades els termes s'usen per a indicar una divisió entre pop i rock dins de l'escena indie.
Resumint, l' indie pop és la música pop que es mou fora dels límits de la música pop convencional.

L'origen i l' història de l'indie pop:
Aquest estil va començar a originar-se al voltant dels anys 80 al Regne Unit.
Al Regne Unit l'indie pop, als seus inicis podia trobar-se en magazines fotocopiats en l'escena derivada del punk i en segells discofràfics menuts com "Rough Trade Records". La publicació d'una llista setmanal de senzills i àlbums indies a començaments dels 80 va coincidir completament amb el creixement de la música indie al Regne Unit. A l'any 1981 escaient amb el 5é aniversari de la discogràfica Rough Trade el setmanari "New Musical Express" va treure un àlbum que va marcar una època: C81. La divisió de l'indie entre "pop" i "rock" va ser notable amb els pioners del post-punk, Orange Juice o d'altres bandes de post-punk com Crass o Killing Joke. El 1986 "New Musical Express" va treure un àlbum en casset, aquesta vegada anomenat C86, intentant promoure una nova escena d'indie pop que hi va aparéixer amb un so més suau i d'aquesta manera alguns grups com Primal Scream, The Wedding Present,.. es van fer més coneguts.
L'àlbum C86 va causar molta expectació als Estats Units on estava sorgint un so més pop davant un so més rock dels Sex Pistols.
A mitjans i finals dels 80 va pujar la popularitat de gèneres com el hip hop, l'acid house i el rave, influint molt en aquest estil.
Als Estats Units es va originar una revolució semblant al pop "underground" a Olympia (Washington). Beat Happening era una banda indie amb una estètica bastant similar als de l'escena britànica, tocant melodies pop però allunyades de l'escena hardcore d'aquell moment . Beat Happening va treure el seu primer disc al 1985 a la discogràfica K Records. Altres discogràfiques van anar creixent concentrant-se en el so d'indie pop nord-americà que era una mica mes cru i moderat que el britànic, més suau, harmoniós i dolç.
I per acabar, a Espanya va agafar protagonisme durant la coneguda "Movida Madrileña" a principis dels 80 també. Durant aquests anys es van anar creant ràdios que posaven temes d'aquest estil fins que al 1988 es va formar el primer grup d'indie pop a Espanya.


(Us he posat l'història i origen d'aquest estil ja que crec que quan t'agrada algun estil o cualsevol cosa t'has d'informar o si mes no interessar per els seus origens, no se n'ha de tenir prou en aquest cas de saber algun grup i escoltar-lo si no interessar-te per altres coses, així que aquí ho teniu. "El saber no ocupa lloc":))


I per acabar, us diré alguns grups d'aquest estil per si us interessa:

  • Architecture in Helsinki
  • Of Monsters and Man 
  • Zulu Winter (tot i que no ho sé segur)
  • Tegan and Sara
  • Lykke Li
  • M.I.A.
  • Anya Marina
  • The Ting Tings (no és indie pop exàctament si no indie rock però es molt semblant)
I aquí algun video:
Espero que us hagi agradat o si mes no interessat:)

(Cartell d'un festival d'Indie Pop a Berlín)


PD. Per cualsevol aportació, pregunta, comentari, opinió... No dubteu a enviar-me un correu amb aquesta adreça:  mjob96@gmail.com


Moltes gràcies!:)