Pàgines

16 de març del 2012

Moda: Dr.Martens

Hola a totes!:)

Ultimament tinc moltíssims examens i no tinc temps per publicar ni res però aprofito un moment que tinc per escaquejar-me d'estudiar i us parlaré d'unes sabates que em criden molt l'atencio i que m'agraden bastant, es son de la marca Dr. Martens. I també dir que es la primera entrada referent a la "moda" i tot el que engloba i em fa molta il·lusió:)

Dr. Martens es una marca alemanya de calçat i algunes coses mes, coneguda principalment per les seves típiques sabates estil bota militar, amb la sola cosida amb fil groc (típic de la marca) i amb una sola especial que té una càmera d'aire. Fa uns dissenys molt originals, molt casual i bastant portadors ja que els pots combinar amb molts conjunts i realment m'encanten. L'únic negatiu que tenen es que son cares... A partir d'uns 90-100€ pero realment valen la pena!


I la història:
[Es veu que van ser creades per un doctor alemany que es deia Klaus Märtens. Al 1945, als últims anys de la Segona Guerra Mundial, es va lesionar el turmell esquiant. Märtens es va donar compte de que les seves botes del exèrcit eren massa incomodes per el seu peu ferit i mentre es recuperava, va pensar una millora per les botes i va arribar a la conclusió que necessitaven ser d'un cuir mes flexible i les soles amb aire. Quan la guerra va acabar i alguns alemanys van robar objectes de valor a les seves pròpies ciutats, Märtens va agafar cuir d'una botiga d'un sabater, i, amb aquell cuir es va fabricar unes botes amb les actuals famoses soles amb amortiguació d'aire. Martens no tenia molta sort venent el seu calçat fins que es va retrobar amb un antic amic Dr. Herbert Funck, a Munich al 1947 al qual li va agradar el disseny de bota i es van unir per començar els negocis a diferents ciutats. Poc a poc va anant augmentant els seu públic fins a estar   considerada la venta internacionalment fins a ser comprada la seva patent per R. Griggs Group Ltd. per a poder ser comercialitzat tot el calçat a traves de l'empresa i donant a conèixer mes aquest calçat.  I tot aquest temps s'han anat fent famoses per la seva comoditat, originalitat, disseny,... per arreu del món.]


I aquí us deixo algunes fotos i la pàgina web!:)
Les típiques Dr Martens negres.

Unes Dr. Martens de color xiclet. 

I també unes que m'han cridat l'atenció també al ser d'un estampat bastant original.


I aquí la pàgina web: Clica aquí





Espero que us hagi agradat!

Moltes gràcies!:)








8 de març del 2012

Dies a destacar: Dia Internacional de la Dona Treballadora

Hola a tots/es!:))


Ja feia uns dies que no publicava res ja que he estat una mica ocupada i tal.. Així que avui al ser 8 de març i escaient amb el meu aniversari m'he decidit a publicar sobre el Dia Internacional de la Dona Treballadora. Una publicació realment especial del qual aquest dia commemora totes aquelles dones que van patir tant per la igualtat del nostre gènere.
Per no enrotllar-me molt i que es faci pesat no explicaré tota l'historia d'aquest dia, ja que molts/es de vosaltres segurament que ja sabreu mes o menys per que va començar tot això, i només posaré un petit text que m'ha agradat força sobre una feminista anomenada Margaret Sanger.

I diu així:
"La mujer no necesita realizar la tarea del hombre. La mujer no precisa pensar
como piensa un hombre... Su misión no es promover el espíritu masculino,
sino expresar el femenino; no consiste en conservar un mundo creado por el hombre, sino en lograr un mundo humano, infundiendo en todas sus actividades el elemento femenino
."
 


I per acabar, dir que dono gràcies a la vida per donar-me l'oportunitat de ser dona, i agrair de tot cor a totes aquelles dones que van lluitar per d'igualtat de la dona i també a les que segueixen lluitant per el mateix ja que encara queda molt per aconseguir en aquest món referent a aquest tema. I espero que vosaltres penseu el mateix!:)

Apa, espero que us hagi agradat aquesta petita publicació:) I tot seguit us deixo l'enllaç d'un video!:)




Moltes gràcies!:)


16 de febrer del 2012

Ungles: Manicura Francesa "diferent"

Hola a tots/es!:)


Avui us ensenyaré l'últim disseny que m'he fet, es el que hi ha a continuació.
Us agrada? Doncs si voleu saber-ne mes seguiu llegint:)


Es compon d'una senzilla manicura francesa amb dos ratlles mes de dos colors diferents. 
Si voleu saber com ho he fet aquí us deixo els passos ja que en d'altres dissenys no ho he explicat molt detalladament i ja he rebut algun correu per preguntar-me com em faig algun dels meus dissenys:

Pinta-ungles a utilitzar:
Pinta-ungles base (rosa clar) de la manicura francesa
Pinta-ungles blanc (punta normal o fina, la que tinguem,
si ten tenim de les dues maneres recomano utilitzar la fina)
Pinta-ungles negre (")
Pinta-ungles de color or (")
Pinta-ungles transparent d'acabat

1.- Primer si volem ens podem llimar les ungles de la forma que vulguem (mes rodona o mes quadrada) si no doncs ens saltem aquest pas i anem al següent; ens hem d'aplicar dos capes o les que creguem necessàries de el pinta-ungles de base de la manicura francesa (rosa molt clar), segons si volem que es vegi mes l'ungla o menys i deixem que s'assequi bé.

2.- Lo següent que hem de fer es amb l'ajuda d'unes enganxines que ja venen exprés per fer la manicura francesa o simplement amb el mateix pinzell ample (o fi) del pinta-ungles com faig jo, pintem la part de l'ungla que se'n diu vora lliure de color blanc. Deixem que s'assequi.

3.- El tercer pas es compon per fer damunt de la línia que posterior-ment hem fet blanca, fer-ne una damunt tocant a la blanca de color negre (amb el pinta-ungles de punta ampla o normal si no en tenim de punta fina).

4.- I el penúltim pas serà fer una altra línia com hem fet amb la negra, del color que vulguem que jo he utilitzat el pinta-ungles de color or que li dóna un toc diferent i que crec que combina perfectament amb el negre i el blanc.

5.- I per últim deixem que s'assequi tot bé i a sobre li posem una capa de pinta-ungles transparent. 


Espero que us hagi agradat!:)

PD. Per cualsevol comentari/aportació/opinió/dubte no dubteu en enviar-me un correu a: mjob96@gmail.com



Moltes gràcies!:)

15 de febrer del 2012

Música: Indie Pop

Hola a tots/es!:)

Ja feia dies i dies que no publicava res degut a falta de temps lliure, i la veritat que això no m'agrada de passar tant temps sense publicar res, ja que sembla que l'hagi abandonat, però no! Així que quan he tingut un moment he pensat d'altres idees de coses que publicar.. I doncs començo, avui parlaré de la música "indie pop" que la veritat que em crida l'atenció juntament amb d'altres altres que  poc a poc ja n'aniré parlant.

Què és l'indie pop?
L' indie pop pot considerar-se com a subgènere de l' indie rock. Altres vegades els termes s'usen per indicar una divisió entre pop i rock dins de l'escena "indie". L' indie pop és la música pop que es mou fora dels límits. Altres vegades els termes s'usen per a indicar una divisió entre pop i rock dins de l'escena indie.
Resumint, l' indie pop és la música pop que es mou fora dels límits de la música pop convencional.

L'origen i l' història de l'indie pop:
Aquest estil va començar a originar-se al voltant dels anys 80 al Regne Unit.
Al Regne Unit l'indie pop, als seus inicis podia trobar-se en magazines fotocopiats en l'escena derivada del punk i en segells discofràfics menuts com "Rough Trade Records". La publicació d'una llista setmanal de senzills i àlbums indies a començaments dels 80 va coincidir completament amb el creixement de la música indie al Regne Unit. A l'any 1981 escaient amb el 5é aniversari de la discogràfica Rough Trade el setmanari "New Musical Express" va treure un àlbum que va marcar una època: C81. La divisió de l'indie entre "pop" i "rock" va ser notable amb els pioners del post-punk, Orange Juice o d'altres bandes de post-punk com Crass o Killing Joke. El 1986 "New Musical Express" va treure un àlbum en casset, aquesta vegada anomenat C86, intentant promoure una nova escena d'indie pop que hi va aparéixer amb un so més suau i d'aquesta manera alguns grups com Primal Scream, The Wedding Present,.. es van fer més coneguts.
L'àlbum C86 va causar molta expectació als Estats Units on estava sorgint un so més pop davant un so més rock dels Sex Pistols.
A mitjans i finals dels 80 va pujar la popularitat de gèneres com el hip hop, l'acid house i el rave, influint molt en aquest estil.
Als Estats Units es va originar una revolució semblant al pop "underground" a Olympia (Washington). Beat Happening era una banda indie amb una estètica bastant similar als de l'escena britànica, tocant melodies pop però allunyades de l'escena hardcore d'aquell moment . Beat Happening va treure el seu primer disc al 1985 a la discogràfica K Records. Altres discogràfiques van anar creixent concentrant-se en el so d'indie pop nord-americà que era una mica mes cru i moderat que el britànic, més suau, harmoniós i dolç.
I per acabar, a Espanya va agafar protagonisme durant la coneguda "Movida Madrileña" a principis dels 80 també. Durant aquests anys es van anar creant ràdios que posaven temes d'aquest estil fins que al 1988 es va formar el primer grup d'indie pop a Espanya.


(Us he posat l'història i origen d'aquest estil ja que crec que quan t'agrada algun estil o cualsevol cosa t'has d'informar o si mes no interessar per els seus origens, no se n'ha de tenir prou en aquest cas de saber algun grup i escoltar-lo si no interessar-te per altres coses, així que aquí ho teniu. "El saber no ocupa lloc":))


I per acabar, us diré alguns grups d'aquest estil per si us interessa:

  • Architecture in Helsinki
  • Of Monsters and Man 
  • Zulu Winter (tot i que no ho sé segur)
  • Tegan and Sara
  • Lykke Li
  • M.I.A.
  • Anya Marina
  • The Ting Tings (no és indie pop exàctament si no indie rock però es molt semblant)
I aquí algun video:
Espero que us hagi agradat o si mes no interessat:)

(Cartell d'un festival d'Indie Pop a Berlín)


PD. Per cualsevol aportació, pregunta, comentari, opinió... No dubteu a enviar-me un correu amb aquesta adreça:  mjob96@gmail.com


Moltes gràcies!:)

13 de gener del 2012

Libres: La mecànica del cor

Hola a tots/es!:)

Avui parlaré una mica sobre el llibre "La mecànica del cor" de Mathias Malzieu (un escriptor i cantant francés), un llibre que em vaig llegir el passat estiu i que la veritat que em va encantar.

A continuació us posaré l'argument del llibre que he fet, i l'opinió que tinc d'ell.
Espero que us agradi:)

L'argument:
Ens situem a Edimburg, durant la nit mes freda de l'historia neix en Jack, fill d’una prostituta. En Jack neix amb el cor molt delicat i amb poques esperances de vida, però per sort, la dona que ha ajudat posteriorment a la seva mare a donar llum, entén molt de rellotges i n’hi en col·loca un a en Jack substituint-lo pel seu propi cor, del qual dependrà del rellotge tota la seva vida això si, amb tres condicions:
La primera, no tocar mai les agulles. 
La segona, dominar la ràbia. 
I la tercera, no enamorar-se mai.


Serà capaç de obeir les tres condicions?

Una historia realment emocionant i amb molt de sentiment.

T’atreveixes a llegir-la?


La meva opinió:

Aquest llibre m’ha encantat, t’atrapa dintre d’un món de màgia, originalitat, i per una melodiosa història plena de sentiments, des de que veus la portada fins la última paraula. 
No es de les típiques històries d’amor enganxifoses, que quan vas per el principi del llibre ja saps com acabarà, tot al contrari. Es apassionant, i el recomano al cent per cent. Està escrit d’una manera que sembla que quan l’estàs llegint al mateix temps estàs al lloc que t’explica, fa que t’endinsis a l’historia i al moment d’allò mes. I una de les moltes coses que et dona a entendre, es que quan vols que una cosa surti d’una manera t’acaba sortint d’una altra que et pot agradar, o no, també que quant mes et diuen que no facis una cosa mes ganes et venen de fer-la i per últim, et fa viure l’amor incondicional que sent un noi per una noia i la manera en que se l’estima i tot el que gira en torn amb això.
Simplement m’encanta.  

La portada del llibre.



Moltes gràcies:)!


5 de gener del 2012

Moda: Lolita


Hola a tots/es!:)


Avui parlaré sobre un estil que ja tenia pensat parlar-vos-en de fa temps des de que vaig anar per primer cop al Saló del Manga (Barcelona) s'anomena Lolita. 


Lolita és una subcultura de moda originaris del Japó que es basa en la roba de l'època victoriana, així com vestits de l'època rococó, però poc a poc s'ha anant estenent molt més enllà d'aquests dos.
La vestimenta original és d'una faldilla fins als genolls o un vestit amb forma de "Cupcake" sempre acompanyat per les enagües, però també s'hi han agregat altres peces de vestir, que solen ser també les cotilles, les bruses, mitjons alts (pel genoll) o mitges i tocats (per a decorar el cap), i sempre adornat per llaços.

Lolita s'ha convertit en diverses subestils diferents i té una subcultura que està present en moltes parts del mónEncara que l'origen de la moda Lolita no és clar, és probable que aquest moviment comencés a finals del 1970 quan les etiquetes de famosos, entre ells Casa Rosada, la llet i Pretty (més tard conegut com Angelic Pretty) va començar a vendre la roba que podria ser considerada "Lolita" per als estàndards actuals. A la dècada del 1990Lolita era més reconeguda amb bandes com Princess Princess, i altres grups propers a la popularitat en aquell momentAquestes bandes portaven vestits que els aficionats, van començar a adoptar com el seu propi estil. L'estil es va estendre ràpidament des dels seus orígens a la regió de Kansai,i, finalment, va arribar a Tokio, on es va fer popular a través de la cultura juvenil japonesa.

Avui dia, la moda Lolita ha crescut tant en popularitat que es pot trobar fins i tot en els grans magatzems al Japó.


I per finalitzar aquesta entrada us posaré alguns exemples de fotos de dos vestits, dos parells de sabates i un tocat per el cap:
Els dos vestits d'estil clàssic.

Dos tipus de sabates diferents.

I un llaç típic d'aquest estil també per posar-lo com si fos una diadema.






PD: Us adjunto una pàgina per curiositat on venen molta varietat d'aquesta roba:
http://www.milanoo.com/es/c635

Espero que us hagi agradat o si mes no saber mes coses originaries de la cultura oriental!:)




Moltes gràcies:)!


4 de gener del 2012

Ungles: 4 diferents dissenys

Hola a tots/es!:)

Avui us ensenyaré 4 nous dissenys d'ungles:)
Espero que us agradin.

El primer:
Es compon per una base blanca amb un cor vermell dibuixat, i després amb tot
de ralles a sobre amb negre que donen un punt d'originalitat.

El segon:
Un senzill disseny de nadal, utilitzant com a base la manicura francesa, fent que tot junt doni
forma al barret del Pare Noel.

El tercer:
La manicura francesa amb un senzill detall (utilitzant una enganxina per a ungles
i segellant-la amb una capa de   pinta-ungles transparent).
Dóna un toc diferent amb aquesta manicura. 

El quart:
I l'últim disseny podria ser perfectament un disseny nadalenc, 
semblant als típics caramels llargs en forma de bastons.
S'aconsegueix aplicant de base el vermell, després fent unes senzilles línies blanques en diagonal,
 i aplicant finalment una capa de pinta-ungles transparents amb purpurina.

I això es tot per avui:)


Moltes gràcies!^^

25 de desembre del 2011

Escrits: "Manera de veure l’entorn d’un hospital sobre un avi malalt"

Hola a tots/es!:)

Entre tantes coses que m'agrada fer, una també es escriure tot i que faig el que puc..
Us deixo aquí tot seguit l'últim escrit que he fet:) Espero que us agradi!


"Cada matí a l’Hospital del Mar, abans d’anar amb l’assistenta Magda que m’atén cada dia, una simpàtica noia, alta, amb els cabells castanys i ulls verds, i que és l’encarregada de portar-me fins al doctor Solé,  un expert doctor d’uns cinquanta anys, per fer-me un reconeixement general, ja que jo soc incapaç d’anar-hi tot sol degut la meva invalidesa. Aquestes dos hores que em queden lliures entre l’esmorzar i l’hora diària de la visita, em quedo darrere d’aquella gran paret,  que separa la gran i espaiosa sala d’espera amb  la part davantera del hospital. 

Observo l’entorn, aquell parc tan verd en ple mes de maig, amb aquells alts til·lers, verds plataners i florits tarongers amargs, al voltant d’un passeig per als ciclistes i vianants que arriba fins a la majestuosa font, que dona un toc d’elegància amb aquell senzill parc. Tot això envoltat per el dolç cant dels pit-roig, per l’arribada de les orenetes, el cant de les vistoses i acolorides mallerengues,... I després, finalment, la gent que dona vida amb aquest entorn. Dones grans amb carrets per anar a comprar de ben d’hora, empresaris amb el seu típic vestit negre i acompanyats amb la maleta marró de cuir,  caminant  ràpidament ja que segurament que fan tard a la feina, nens petits incapaços d’anar a l’escola tots sols, i estan acompanyats normalment per les seves estressades mares, que porten els seus fills com si fossin una càrrega,.. 
Tots amb una vida plena de vitalitat i salut. Tot al contrari de el que l’acompanya al seu darrere, gent desesperada per que no troba remei per la seva malaltia, d’altres tristos per haver perdut un familiar o un altre ser estimat, d’altres que estan condemnats a viure tot el que els hi queda de vida al hospital,.. Tot això és la vida i el punt de vista que tinc jo des de aquesta eterna vida sense cap solució, encadenat amb una cadira de rodes de per vida."


Moltes gràcies!^^

Ungles: Dos dissenys nous

Hola a tots/es!:)

Ja feia dies que no publicava res degut als exàmens en general (perdoneu), per això crec que ja toca publicar alguna cosa!:) 
Ara que he tingut una mica mes de temps, aquests dies m'he fet dos dissenys nous d'ungles, aquí us els deixo i us explico breument el procediment:) 

Aquestes son les primeres, un simple disseny d'ungles basades amb el Rudolf:)
Primer, s'aplica la base marró claret, tot seguit amb un tros d'esponja sucada amb pinta-ungles blanc es taca una mica la base marró i es deixa assecar bé. Després amb un retolador negre que es com un pinta-ungles, que el podeu adquirir al Claire's (es diu, nail dessign pen) es dibuixen  les banyes i per últim, un punt vermell per fer de nas amb una mica de blanc a sobre, i per donar un millor acabat, una capa de pinta-ungles transparent brillant.

I el segon disseny que us ensenyo és aquest, un disseny ambientat amb el plomatge dels paons.
I el procediment es aquest: Primer aplicar la base del color verd fosc, i tot seguit, quan s'hagi assecat pintar amb dorat unes rodones distribuïdes mes o menys de la mateixa manera que a la foto. Després a dins, amb un  pinta-ungles blau-verd, s'hi pinta una rodoneta mes petita que l'anterior a sobre de la dorada.
Quan s'hagi assecat bé, a dintre de la última rodona que haguem pintat (la blau-verda) en pintarem l'última, la de color blau fort, i per donar un millor acabat, una capa amb el pinta-ungles transparent brillant:)

Espero que us hagi agradat:)
Moltes gracies!^^

1 de desembre del 2011

Sèries: Pretty Little Liars

Hola a tots/es!:)

Ja feia dies que no escrivia res, però ara que tinc una mica de temps us parlaré la sèrie "Pretty Little Liars", no sé si la coneixereu ja que tot l'estiu s'ha estat emitint a la cadena Mtv i igual ja l'heu vist. 
Però a mi personalment em va agradar molt ja que es una sèrie que te una mica de misteri, intriga, i amor però tot en la seva perfecta mesura.  S'ha de dir també que l'escenari i la manera de vestir que tenen està molt bé:).

Aquí en teniu l'argument:
"Quatre amigues de secundària queden atònites quan la seva amiga Alison Di Laurentis misteriosament desapareix per enigmàtiques raons en una nit en què totes les cinc amigues dormien juntes. Després d'això, les quatres noies es separen i desfan la seva amistat. Un any després, Alison és trobada morta a casa seva i les noies es tornen a unir a causa de que algú, anomenat "A" els envia misteriosos missatges de text a cadascuna de les noies al mateix temps amenaçant amb explicar els seus profunds secrets, secrets que només Alison sabia i altres que ningú podia saber. Ara les noies han de descobrir qui es la A, mentre intenten protegir els seus segrets i superar altres dificultats que la vida els presenta. Les noies portaran una vida estressant i no podran confessar a ningú el que van descobrint poc a poc sobre la "A". I poc a poc tot es va complicant cada cop mes..."


Espero que us agradit:)
PD: I aquí us deixo el link per mirar la serie, les dues temporades:) 

Moltes gràcies^^